söndag 21 december 2008

TV, ps3 och jobb...

Tjabba tjena hallå. Igår var jag och köpte på Tv och tv-spel, så nu har jag en helt nya 42 tums LCD med playstation 3 i rummet =) Sjukt nice faktiskt hiih.
Idag har jag jobbat hela dagen från 7-16, mycket bra pengar att jobba söndagar :) Jobba även med min kära kusin Elin vilket gjorde att tiden gick ap fort.
Imorgon är det måndag och det betyder jobb, vi får typ välja om vi ska börja 6 eller 06:50 men tror jag väljer klockan 6 faktiskt, en liten bonustimme sådär är ju inte helt fel haha!
Snart är det jul och det regnar typ ute, jiiipiii vilken julafton...
Snart är det dags för värmen för min del, Grancanaria den 2 januari kommer bli underbart om det är bra väder vill säga.. Får hoppas på det bästa.
Na nu ska jag nörda lite Tv-spel och sen sova, Fridens.
Later

1 kommentar:

  1. Ja du de där spelet gick ju lysande :)
    Lilla mamma som frågar om man blir ledsen.... så söt så!!! Hörde du att hon hade köpt lika dan ren en sån där vit som alla ville ha? en sådan fick jag efteråt för hon visste att jag skulle bli avundsjuk på den :) Duktig mamma!!!
    Men ja kan erkänna att ja är dålig förlorare. Blir nästan lite sur.. HA HA HA...
    Nu börjar familjen här må bra igen, vi ska ge oss ut på en promenad nu sen ska vi upp till gymet en sväng också... Kram

    SvaraRadera